  • 1. Data: 2007-05-18 21:33:32
    Temat: Lokal uzytkowy a mieszkalny
    Od: "krzysztof magiera" <k...@w...opole.pl>

    Witam
    (szukalem a nie znalazlem)
    Chce kupic lokal ktory jest teraz uzytkowym i po remoncie zamieszkac w
    nim. Jak zmienia sie zapisy w ksiedze wieczystej i w urzedzie gminy. Czy
    jest to prosta sprawa typu troche pism i drobnych oplat, czy sa z tym
    wieksze klopoty?
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 2. Data: 2007-05-19 07:29:20
    Temat: Re: Lokal uzytkowy a mieszkalny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 May 2007, krzysztof magiera wrote:

> [...]
    > Jak zmienia sie zapisy w ksiedze wieczystej i w urzedzie gminy. Czy jest to
    > prosta sprawa typu troche pism i drobnych oplat, czy sa z tym wieksze

    IMVHO - NTG, grupy .prawo i .budowanie (czy jakoś tak).
    Na mój gust takie "przekwalifikowanie" będzie wiązało się z interwencją
    urzędów związanych z budownictwem - wydziału budownictwa miasta/gminy,
    inspektora budowlanego itp.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-05-19 08:24:49
    Od: "krzysztof magiera" <k...@w...opole.pl>

    Dnia 19-05-2007 o 09:29:20 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

> [...]
    > Na mój gust takie "przekwalifikowanie" będzie wiązało się z interwencją
    > urzędów związanych z budownictwem - wydziału budownictwa miasta/gminy,

    Witam
    Dziekuje - poszukam
    Zycze milego weekendu Krzysztof Magiera

  • 4. Data: 2007-05-23 21:45:05
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a krzysztof magiera wklepał/a:

> [...]
    > nim. Jak zmienia sie zapisy w ksiedze wieczystej i w urzedzie gminy. Czy
    > jest to prosta sprawa typu troche pism i drobnych oplat, czy sa z tym

    "Zmiana sposobu użytkowania lokalu".