  • 1. Data: 2004-02-28 18:46:35
    Temat: Najem czy dzierżawa
    Od: "Moolo" <b...@e...pl>

    Witam!
    Otwieram Punkt Skupu Metali i Złomu, będę dzierżawił (wynajmował) działkę
    pod ten cel, w związku z czym mam pytanie do Szanownych Dyskutantów:
    - Kiedy podpisać umowę, przed oficjalnym założeniem firmy, czy po, mająć NIP
    i REGON? I jak się ma do tego późniejsze wliczanie czynszu w koszty?
    - Jaką umowę lepiej spisać, "umowę dzierżawy", czy może "umowę najmu
    nieruchomości lub jej części na cele niemieszkalne (użytkowe)"

  • 2. Data: 2004-02-28 21:20:29
    Temat: Re: Najem czy dzierżawa
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "Moolo" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Jaką umowę lepiej spisać, "umowę dzierżawy", czy może "umowę najmu
    > nieruchomości lub jej części na cele niemieszkalne (użytkowe)"
    Umowa musi być spisana przed oficjalnym założeniem firmy (wpisać datę od
    kiedy ma firma działać) potrzebna jest aby uzyskać wpis w Ewidencji
    Działalności Gospodarczej- siedziba, miejsce prowadzenia działalności, Może
    być umowa najmu lub dzierżawy.
    Janina