    From: geko <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Najmniej czasochłonne rozliczanie KPiR i VAT
    Date: Sun, 15 Feb 2009 19:07:44 +0100

    Witam. Mam pytanie do znawców tematu. Zakładam właśnie Działalność
    Gospodarczą z KPiR i VAT, będzie to działalność uboczna , bo mam też
    etat (czyli będę płacił tylko składkę zdrowotną do ZUS).
    Będę miał kilka faktur kosztów i może co 1 fakturę sprzedaży na miesiąc
    (jak dobrze pójdzie).
    Jakie mam możliwości wyboru składania deklaracji w US dotyczących PIT i
    VAT, aby było to najmniej czasochłonne?
    Czy można VAT i PIT składać np raz rocznie , czy trzeba zeznania VAT co
    miesiąc składać? To samo dotyczy przelewów składek do US. Trzeba robić
    to co miesiąc czy można jakoś rzadziej?