  • 1. Data: 2008-12-16 21:45:25
    Temat: Naprostsza faktura na 1 usługę
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Wystawiam faktury na usługi, z pojedyńczymi pozycjami.
    Ostatnio postanowiłem że je radykalnie odchudzę
    Zostało tyle:

    Za co: Emisja bannera reklamowego w dniach X do Y w serwisie Z
    Wartość netto : 100zł
    Podatek: 22zł
    Wartość brutto: 122zł

    nawet bez kanonicznej tabelki podsumowującej

    Patrząc do rozporządzenia od faktur wszystko się zgadza:
    Nazwa usługi - jest (emisja bannera)
    Zakres usług - jest (od-do + gdzie)
    Cena jednostkowa(??) usługi - jest
    Sprzedaż netto, brutto, stawka podatku, podatek - są
    Słownie nie ma - ale od grudnia 2008 nie trzeba podawać

    Zastanawia mnie tylko jedno - co to jest ta cena jednostkowa usługi,
    bo dla towarów to jest jasne skoro trzeba podać miarę i ilość.

    Kto z Was wystawia(ł) lub otrzymuje/otrzymywał takie faktury
    i kontroll (nie) zakwestionowała?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-12-16 21:46:07
    Temat: Re: Naprostsza faktura na 1 usługę
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Zapomniałem oczywiście o pozycji
    Stawka podatku: 22%
    :-)

  • 3. Data: 2008-12-16 23:03:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Dec 2008, Tomek wrote:

    > nawet bez kanonicznej tabelki podsumowującej

    ...a to wolno?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-12-16 23:19:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 00:03:17 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > ...a to wolno?

    W rozporządzeniu nie ma nic o tabelce,
    ma być wartość sprzedaży netto, brutto, podział na stawki.

    Jak jest jedna jedyna usługa, to wszystkie wymagane dane
    są "pokryte" przez podanie pojedyńczych wartości
    dla ceny netto, podatku i ceny brutto.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-17 00:16:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Dec 2008, Tomek wrote:

    > Jak jest jedna jedyna usługa, to wszystkie wymagane dane
    > są "pokryte" przez podanie pojedyńczych wartości
    > dla ceny netto, podatku i ceny brutto.

    Przyznam że na rozum brzmi przekonująco.
    Ale... "gdzie Pan zapisał SUMĘ" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-12-17 06:14:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ul9ypz0nl60ql1@unk>:

    > Wystawiam faktury na usługi, z pojedyńczymi pozycjami.
    [...]

    > Zastanawia mnie tylko jedno - co to jest ta cena jednostkowa usługi,
    > bo dla towarów to jest jasne skoro trzeba podać miarę i ilość.

    No jakto usługa za pińćset, sztuk jeden ;-)

    > Kto z Was wystawia(ł) lub otrzymuje/otrzymywał takie faktury
    > i kontroll (nie) zakwestionowała?

    Moje faktury mają tak:
    <http://int15.webex.pl/INT15/ftab1.jpg>

    I nikt sie kontrahentów nie czepiał

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-12-17 07:42:56
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...a to wolno?

    a widziałeś faktury z BP za paliwo drukowane na tym papierze toaletowym?
    (rzekomo nie znikającym)

    tam też nie ma formatki tabelarycznej....
    więc stawiam na to że wolno

    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-12-17 08:02:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 07:14:23 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > [...]
    >
    > No jakto usługa za pińćset, sztuk jeden ;-)

    Właśnie chodzi mi o to że z rozporządzenie nie wynika konieczność
    podawania ilości dla usług, a o cenie jednostkowej napisali

    > Moje faktury mają tak:
    > <http://int15.webex.pl/INT15/ftab1.jpg>
    >
    > I nikt sie kontrahentów nie czepiał

    To jest całość ? Bez tabelki podsumowującej, "ilości sztuk" usługi itd?
    Bo to jest idealnie to o co mi chodzi.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2008-12-17 08:03:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2008 o 01:16:30 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Przyznam że na rozum brzmi przekonująco.
    > Ale... "gdzie Pan zapisał SUMĘ" ;)

    "O tu" :-)

    Zawsze można napisać "Cena usługi/Wartośc usług/Suma dla stawki 22%/Suma
    łącznie: 100zł" :-)

    > pzdr, Gotfryd

    wzjm,
    Tomek

  • 10. Data: 2008-12-17 08:28:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.umarazerl60ql1@unk>:

    > Właśnie chodzi mi o to że z rozporządzenie nie wynika konieczność
    > podawania ilości dla usług, a o cenie jednostkowej napisali

    Dlatego też w wierszu z nazwą jest kwota ;)

    [...]
    > To jest całość ?

    Pod spodem jest jeszcze kwota ogółem i słownie, nad są dane sprzedawcy
    nabywcy i inne takie

    > Bez tabelki podsumowującej, "ilości sztuk" usługi itd?

    No przeca to jest tabelka :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]