  • 21. Data: 2015-02-03 18:12:02
    Temat: Re: Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    OT:

    On Tue, 3 Feb 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Właśnie sęk w tym, że oni nie są zatrudnieni, tylko jednorazowo otrzymali
    > świadczenia socjalne w tej placówce. Nie wiem, nie pytaj dlaczego, nie znam
    > się na świadczeniach socjalnych.

    Tak ku zaspokojeniu ciekawości, strzelę w ciemno - emeryci?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2015-02-03 20:37:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.02.2015 o 18:12, Gotfryd Smolik news pisze:
    > OT:

    > Tak ku zaspokojeniu ciekawości, strzelę w ciemno - emeryci?

    No właśnie ponoć nie, ponoć Zwykłe Pracowniki, ale mają jakoś tak
    Fundusz Socjalny, że 7 szkół się zrzesza w 1 fundusz socjalny prowadzony
    w szkole X...

    Nie znam się na tym, jam prosty chłop ze wsi, mam uruchomić coś do
    wklepania i wysłania do Jaśnie Oświeconego Nie Przyjmujemy Papierowo A I
    Elektronicznie Tylko Od Tych Co Sobie Ich Wybierzemy[1] Urzędu.

    [1] w poniedziałek walczyłem z wysyłką pit-4r, bo US odrzucał podpisane
    kluczem Księgowej I Co Nam Pan Zrobisz, Wali Nas To, Że UPL-1 Złożyła
    Już Tydzień Temu, A My Se Odrzucamy I Masz Niezłożone i KARA

  • 23. Data: 2015-02-04 22:06:47
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No właśnie ponoć nie, ponoć Zwykłe Pracowniki, ale mają jakoś tak Fundusz
    >Socjalny, że 7 szkół się zrzesza w 1 fundusz socjalny prowadzony w szkole
    >X...

    Fundusz może być wspólny ale to nie zmienia faktu, że jest to dla pracownika
    świadczenie
    związane ze stosunkiem pracy a ten ma zawarty w swojej placówce.
    A nie w szkole X prowadzącej fundusz. A raczej tylko konto funduszu bo
    zarządzać funduszem samodzielnie ta szkoła nie ma prawa.

    Nie ma powodów żeby szkoła X wystawiała PIT-y pracownikom innych szkół.
    To one powinny doliczyć świadczenie do dochodów pracownika.

    JS

  • 24. Data: 2015-02-05 07:40:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.02.2015 o 22:06, JS pisze:

    > Nie ma powodów żeby szkoła X wystawiała PIT-y pracownikom innych szkół.
    > To one powinny doliczyć świadczenie do dochodów pracownika.

    Nie wiem, nie znam się. US mówi, że tak ma być. Było kiedyś wspólnie i
    US kazał inaczej.

  • 25. Data: 2015-03-03 12:00:57
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Sprawdzałeś "Infor"?