  • 1. Data: 2003-06-17 12:18:14
    Temat: Nauka i tlumaczenia
    Od: "tomry" <t...@g...pl>

    Witam
    Prowadze DG i rozliczam sie na zasadach ogolnych na podstawie KPiR.
    Jest to jednoosobowa firma nauki j. angielskiego i tlumaczen.
    I mam pewien problem. Dzialalnosc edukacyjna jest zwolniona z VAT, natomiast
    tlumaczenia sa ovatowane. Jak sie mam rozliczac z tlumaczen? Czy placenie
    VAT od jednego rodzaju DG nie pociaga za soba koniecznosci placenia go od
    pozostalej czesci DG?
    Pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-06-17 12:32:48
    Temat: Re: Nauka i tlumaczenia
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > VAT od jednego rodzaju DG nie pociaga za soba koniecznosci placenia go od
    A jestes platnikiem VAT, czy jestes zwolniony z VAT ?

  • 3. Data: 2003-06-17 13:07:07
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Tue, 17 Jun 2003, tomry wrote:

> [...]
    > VAT od jednego rodzaju DG nie pociaga za soba koniecznosci placenia go od

    Pytanie podstawowe, to czy Ty jestes platnikiem VAT?

    Jesli nie, to nie mozesz odliczac sobie VAT, ale z drugiej strny go nie
    placisz.

    Pozdrowienia
    Basia

  • 4. Data: 2003-06-17 19:37:27
    Od: "tomry" <t...@g...pl>

    > Pytanie podstawowe, to czy Ty jestes platnikiem VAT?

    Nie, nie jestem platnikiem VAT
    pzdr
    tomek