  • 11. Data: 2007-08-28 13:09:22
    Temat: Re: Nazwa towaru na FV
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 28 sierpnia 2007 13:33
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708281330110.3880@athlon64>):

    > :)
    > IMO zarówno podejście formalne, czyli z braku istnienia uznanych
    > priorytetów spójników czytanie ich "od lewej do prawej" z określaniem
    > innego porządku wyłącznie za pomocą znaków przestanowych i nawiasów,
    > jak i próba określenia celu założonego przez twórcę przepisu, prowadzi
    > mnie do wniosku że "jak wyżej" :)
    > Przyjmując inne założenia otrzymamy "jednostkę miary i [cięcie/lub]
    > rodzaj wykonanych usług", co czyni bezsensowną informację o jednostce
    > miary (skoro ilości i tak nie ma).

    Może tak:

    jednostkę miary i ilość ((sprzedanych towarów) lub (rodzaj wykonanych
    usług))

    BTW: Jeśli masz rację to ja mam problem odwrotny, bo wystawiam faktury:

    Serwis komputera 3 h cena jednostkowa xxzł wartość: 3*xxzł

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl