  • 1. Data: 2003-04-27 10:57:40
    Temat: Niedoplata w PITcie i termin platnosci - data stempla czy wplywu na rachunek bankowy
    Od: "piotrek" <f...@w...pl>

    Mam niedoplate w rocznym zeznaniu PIT-37. Czy w przypadku wplaty
    owej niedoplaty liczy sie data na stemplu czy tez data z ktora US
    otrzyma pieniadze na rachunku bankowym?

    Zwykle miejscem spelnienia wierzytelnosci jest rachunek bankowy
    wierzysciela. A czy podobnie jest w przypadku podatku od osob
    fizycznych. Wollbym wyslac pieniadze przelewem na poczcie, a nie
    z banku, stad pytam.

  • 2. Data: 2003-04-27 11:17:18
    Od: "piotrek" <f...@w...pl>

> [...]
    >wierzysciela. A czy podobnie jest w przypadku podatku od osob
    >fizycznych. Wollbym wyslac pieniadze przelewem na poczcie, a nie

    i jeszcze jedno czy na poczacie sa jakies specjalne formularze
    do wplat z tytulu PITow?

  • 3. Data: 2003-04-27 18:32:08
    Od: "piotrek" <f...@w...pl>

    > i jeszcze jedno czy na poczacie sa jakies specjalne formularze
    >do wplat z tytulu PITow?

    juz znalazlem

    w platnosci gotowkowej liczy sie data stempla, a bezgotowkowej
    data obciazenia rachunku platnika przez bank

    przynajmniej tak zrozumialem przepisy, bo specem to nie jestem

    stad pozostaloby tylko pytanie, czy sa jakies specjalne drugi do
    przelewow ud US na pocztach, inne niz druki przelewow
    standardowych?