  • 1. Data: 2003-04-27 09:22:51
    Temat: delegacja
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Pracownik otrzymuje delegację na wyjazd służbowy w
    niedzielę . W niedzielę odbywa sie tylko podróż pracownika na miejsce
    wykonywania pracy. Czy w zwiazku z tym należy się wynagrodzenie za
    niedzielę, dodatkowy dzień wolny czy nic.
    Witek

  • 2. Data: 2003-04-27 09:31:33
    Temat: Re: delegacja
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 27 Apr 2003 11:22:51 +0200, "Witek"
    <l...@k...net.pl> zakodował:

    >wykonywania pracy. Czy w zwiazku z tym należy się wynagrodzenie za
    >niedzielę, dodatkowy dzień wolny czy nic.

    Tylko dieta.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-28 18:43:44
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    hmmm, do końca nie wiem czy należy mu sie tylko dieta. Wkońcu pracownik
    pozostawał do dyspozycji pracowdawcy i za to należy mu się wynagrodzenie.