eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiedoplata w PITcie i termin platnosci - data stempla czy wplywu na rachunek bankowy › Re: Niedoplata w PITcie i termin platnosci - data stempla czy wplywu na rachunek bankowy
    From: "piotrek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niedoplata w PITcie i termin platnosci - data stempla czy wplywu na
    rachunek bankowy
    Date: Sun, 27 Apr 2003 20:32:08 +0200

    > i jeszcze jedno czy na poczacie sa jakies specjalne formularze
    >do wplat z tytulu PITow?

    juz znalazlem

    w platnosci gotowkowej liczy sie data stempla, a bezgotowkowej
    data obciazenia rachunku platnika przez bank

    przynajmniej tak zrozumialem przepisy, bo specem to nie jestem

    stad pozostaloby tylko pytanie, czy sa jakies specjalne drugi do
    przelewow ud US na pocztach, inne niz druki przelewow
    standardowych?