  • 1. Data: 2003-04-26 20:26:28
    Temat: jak zksiegować
    Od: "RSKA" <r...@b...gnet.pl>

    Witam grupę i mam takież pytanko.
    Jak prawidłowo zaksięgować do środków trwałych np.
    zestaw komputerowy z systemem operacyjnym licencja OEM plus oprogramowanie
    użytkowe Office xx też licencja OEM tj. zakupiony z zestawem.
    Księgowa wydzieliła Office bo twierdzi że zawyża to środek trwały i
    zaksięgowała na osobnej kartotece materiałowej . Tym samym np przy zmianie
    użytkownika zestawu niekoniecznie zostanie przekazany następcy Offis bo ktoś
    przeoczy lub zamataczy wersję ;-). Byłbym wdzięczny za sugestie lub
    rozwiązania problemy

    RS

  • 2. Data: 2003-04-28 02:40:37
    Temat: Re: jak zksiegować
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od RSKA -----###
> [...]
    > użytkownika zestawu niekoniecznie zostanie przekazany następcy Offis bo ktoś
    > przeoczy lub zamataczy wersję ;-). Byłbym wdzięczny za sugestie lub

    licencja OEM w tym przypadku prawdopodobnie oznacza, że może być używane
    tylko z tym zestawem i jest jego integralną częścią - znaczy na logikę
    powinno być razem, ale już jest za późno (a może za wcześnie?) żebym coś
    więcej wymyślił ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-04-29 17:30:18
    Od: "RSKA" <r...@b...gnet.pl>

    Ok dzięki za odpowiedź , też tak myślę ale muszę jej to udowodnić czarno na
    biały i właśnie szukam jakiś podpowiedzi - materiałów na ten temat.