eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNieodebrana faktura › Nieodebrana faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.provider.pl!not-for-mail
    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nieodebrana faktura
    Date: Tue, 4 Jan 2005 22:30:41 +0000 (UTC)
    Organization: Dolina Muminków
    Lines: 13
    Message-ID: <crf5eh$4na$2@phone.provider.pl>
    NNTP-Posting-Host: phone-wask.provider.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: phone.provider.pl 1104877841 4842 212.127.77.2 (4 Jan 2005 22:30:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...provider.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2005 22:30:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (Linux/2.4.27-ow1 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:129796
    [ ukryj nagłówki ]

    Wystawiam fakturę, klient jej nie odbiera (towaru też nie odbiera) - co
    wtedy? Mam oryginał i kopię przy sobie.

    Jak wystawię korektę tej faktury, to nie będę miał na niej potwierdzenia
    odbioru.

    Ponieważ nie doszło faktycznie do sprzedaży, więc w ogóle faktury moim
    zdaniem nie powinno być (czyli podrzeć i wyrzucić) - ale wtedy numeracja nie
    będzie ciągła.

    Co zrobić? Wystawić koledze fakturę na kartkę A4 za 2 grosze? :)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1