  • 1. Data: 2005-01-04 22:30:41
    Temat: Nieodebrana faktura
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Wystawiam fakturę, klient jej nie odbiera (towaru też nie odbiera) - co
    wtedy? Mam oryginał i kopię przy sobie.

    Jak wystawię korektę tej faktury, to nie będę miał na niej potwierdzenia
    odbioru.

    Ponieważ nie doszło faktycznie do sprzedaży, więc w ogóle faktury moim
    zdaniem nie powinno być (czyli podrzeć i wyrzucić) - ale wtedy numeracja nie
    będzie ciągła.

    Co zrobić? Wystawić koledze fakturę na kartkę A4 za 2 grosze? :)

    P.

  • 2. Data: 2005-01-04 23:35:40
    Temat: Re: Nieodebrana faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, Paszczak wrote:

> [...]
    >+ będzie ciągła.
    >+
    >+ Co zrobić? Wystawić koledze fakturę na kartkę A4 za 2 grosze? :)

    ...sprawdź googla na okoliczność "wycofania faktury z obrotu" lub
    "nie wejścia do obrotu" :) było na grupie.
    Podobnoż :) wypada ładnie spiąć do pary i opisać co i jak (na odwrocie
    na przykład). Schować tam gdzie resztę :) - jak kontroler będzie chciał
    spytać to sobie poczyta... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)