  • 1. Data: 2005-02-27 08:34:13
    Temat: Pit 40a - pit 11a
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Otrzymuje rente rodzinna. Zawsze byl to pit 11(informacja) a a w tym roku
    przyslali mi Pit 40a. Musza mi tam zwrocic jakies grosze. Jednak ja sie chce
    rozliczyc z mezem bo mamy inne odliczenia . Czy to, ze przyslali mi pit 40a
    oznacza, ze nie moge sie rozliczyc razem z mezem???

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 2. Data: 2005-02-27 09:22:54
    Temat: Re: Pit 40a - pit 11a
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pit 40a
    > oznacza, ze nie moge sie rozliczyc razem z mezem???

    rozliczaj się z mężem jeżeli masz taka wolę -z góry ustalono że leniwi
    i niechcący nie muszą ale jeżeli wychodzisz na tym lepiej to masz takie
    prawo

    --

    ==== OPIX=====

  • 3. Data: 2005-02-27 09:47:07
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Użytkownik "opix" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    > rozliczaj się z mężem jeżeli masz taka wolę -z góry ustalono że leniwi
    > i niechcący nie muszą ale jeżeli wychodzisz na tym lepiej to masz takie
    > prawo

    Ok. Wychodze na tym lepiej:))

    Wielkie dzieki.

    POzdrawiam

    Tysia

  • 4. Data: 2005-02-27 13:01:55
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    > przyslali mi Pit 40a. Musza mi tam zwrocic jakies grosze. Jednak ja sie
    chce
    > rozliczyc z mezem bo mamy inne odliczenia .

    Pamietaj tylko, by do PIT 37 (lib PIT 36) wpisac wlasciwa kwote
    odprowadzonych zaliczek - te, uwzgledniajaca "grosze", ktore Ci zwroca...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-02-27 15:18:46
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Pamietaj tylko, by do PIT 37 (lib PIT 36) wpisac wlasciwa kwote
    > odprowadzonych zaliczek - te, uwzgledniajaca "grosze", ktore Ci zwroca...

    Czyli rozumiem, ze mam od czegos odjac te "grosze", tak??

    POzdrawiam

    Tysia

  • 6. Data: 2005-02-27 16:27:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Czyli rozumiem, ze mam od czegos odjac te "grosze", tak??

    One sa juz odjete w takiej specjalnej tabelce na samym koncu formularza,
    wystarczy przepisac - tyle ze stamtad a nie z pierwszej czesci formularza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-02-28 14:19:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tysia wrote:
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli rozumiem, ze mam od czegos odjac te "grosze", tak??

    masz wziąć dane z tabeli, która jest na samym końcu formularza.