  • 1. Data: 2007-01-10 14:30:31
    Temat: Niezapłacony podatek
    Od: "P.D." <d...@o...pl>

    Witam,

    Od października wynajmuje komuś mieszkanie. We wrześniu wysłałem
    do swojego US informacje ze chce rozliczać się ryczałtem w okresach
    kwartalych. Robiąc PIT28 za cały rok i chcąc zapłacić podatek
    dowiedziałem się z netu ze w trakcie roku nie można wystąpić
    ryczałt płacony kwartalnie. Zonk.
    Kiedy we wrześniu dzwoniłem do US informowano mnie, że nie ma
    problemu.

    Co robić w takij sytuacji ? Od US nie dostalem zadnej odpowiedzi na
    moje pismo ze zgloszeniem.

    Czy w takim razie moje pismo z wyborem ryczałtu można uznać za
    nieistniejące ? Czy mam prawo do ryczałtu rozliczanego miesiącznie
    (w takim przypadku nie zapłaciłem podatku za 2 miesiące), czy
    zaplacic podatek na zasadach ogólnych.

    Z góry dziekuje za odpowiedz
    Paweł

  • 2. Data: 2007-01-11 11:07:57
    Temat: Re: Niezapłacony podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Jan 2007, P.D. wrote:

> [...]
    > moje pismo ze zgloszeniem.
    >
    > Czy w takim razie moje pismo z wyborem ryczałtu można uznać za

    A co Ci szkodzi wystąpić z pismem że na 2007 wybierasz "kwartalnie"?
    Tudzież na wszelki wypadek zapodać że ryczałtem?

    pzdr, Gotfryd