  • 1. Data: 2005-05-05 11:38:59
    Temat: Nip UE
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Ile kosztuje (czy wogóle?) nadanie nipu europejskiego?

  • 2. Data: 2005-05-05 11:58:04
    Temat: Re: Nip UE
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje (czy wogóle?) nadanie nipu europejskiego?

    Jeżeli posiadasz już NIP-PL, to nadanie unijnego jest bezpłatne.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-05-05 13:14:29
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jeżeli posiadasz już NIP-PL, to nadanie unijnego jest bezpłatne.

    Chcesz przez to powiedzieć, że NIP-PL jest płatny?

  • 4. Data: 2005-05-07 05:11:32
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    > Chcesz przez to powiedzieć, że NIP-PL jest płatny?

    :-)
    W sumie to NIP-VAT-PL,
    ale tak:

    152 zł na konto odpowiedniego Urzędu Dzielnicy/Miasta...

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 5. Data: 2005-05-09 11:48:44
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > :-)
    > W sumie to NIP-VAT-PL,
    > ale tak:
    >
    > 152 zł na konto odpowiedniego Urzędu Dzielnicy/Miasta...

    Zaraz zaraz.... 152zł to się chyba płaci za bycie vatowcem, o ile dobrze
    pamiętam? Załóż sytuację, że jest sobie firma, jest płatnikiem VAT.
    Teraz chce mieć NIP-UE potrzebny do rozliczeń z kontrahentami z
    zagranicy? Czy możesz jasno i precyzyjnie odpowiedzieć, ile to kosztuje?

  • 6. Data: 2005-05-09 14:56:34
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    >Teraz chce mieć NIP-UE potrzebny do rozliczeń z kontrahentami z
    >zagranicy? Czy możesz jasno i precyzyjnie odpowiedzieć, ile to kosztuje?

    Wydaję mi się, że jasno i precyzyjnie odpowiedziałem już w pierwszym poście:

    }> Ile kosztuje (czy wogóle?) nadanie nipu europejskiego?
    }
    }Jeżeli posiadasz już NIP-PL, to nadanie unijnego jest bezpłatne.

    :-)

    Choć chyba już rozumiem, w czym błąd w naszej dyskusji: pisząc NIP-PL -
    rozumiem przez to nadanie numeru nip do rozliczeń z VAT, a nie do podatku
    dochodowego.

    Czyli jeszcze raz:
    jeżeli posiadasz VAT-5 - jesteś zarejestrowanym podatnikiem VAT, to za
    nadanie nipu europejskiego (VAT-UE) nie płacisz nic.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński