  • 1. Data: 2007-04-17 13:25:18
    Temat: Nota korygująca, czy wysyłać z nią fakturę VAT?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Cześć,

    Wystawiłem notę korygującą dla faktury VAT.
    Czy wraz z notą korygującą wysyłać oryginał faktury VAT,
    która ma być poprawiona?
    Jak wysyła się taką notę, poleconym, czy może ze zwrotką?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-04-17 14:08:23
    Temat: Re: Nota korygująca, czy wysyłać z nią fakturę VAT?
    Od: newsgroups <newsgroups@news_groups.pl>

    Dnia 17-04-2007 o 15:25:18 PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

    > Wystawiłem notę korygującą dla faktury VAT.
    > Czy wraz z notą korygującą wysyłać oryginał faktury VAT,

    nie

    > Jak wysyła się taką notę, poleconym, czy może ze zwrotką?

    Obojętnie.
    Wysyłaś kopie i oryginał noty.

    Odbiorca podpisuje kopie i tobie odsyła.

  • 3. Data: 2009-07-31 12:23:19
    Temat: Re: Nota korygująca, czy wysyłać z nią fakturę
    Od: "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Jeśli ktoś szuka jakiegoś programu umożliwiającego wystawianie m.in. not korygujących
    to polecam program ze strony http://www.pakietprzedsiebiorcy.pl/faktura_vat.php