  • 1. Data: 2005-01-13 08:29:35
    Temat: Nowa DG
    Od: "PK" <p...@w...pl>

    Zakładam DG, Na piewszym spotkaniu w Urzędzie Miasta pani informuje mnie
    żeby wypełniać wniosek czytelnie najlepiej dużymi literami.
    Wpisałem nazwę np. COMNETSOFT
    ale na pieczątce i w logo firmny chciałbym napisac skojarzeniowo ComNetSoft
    na drugim spotkaniu pani stwierdziła że musi być nazwa taka jak będę używał,
    ale nie jest pewna.

    W drugą stronę, jeśli na wniosku napiszę małymi a na szyldzie będzie chciał
    dużymi.
    Czy te nazwy są równoważne i mogę używać je zamiennie raz dużymi raz małymi?
    Czy mogę na pieczątce i na fakturach używać dowolnych wielkości liter,
    pomimo że na wniosku podam dużymi?
    Czy jest jakaś podstawa prawna która to szczegółowo reguluje?

    Czy w przypadku jednoosobowej DG na wniosku w nazwie muszę wpisywać "nazwa"
    + "imie nazwisko"
    czy wystarczy "nazwa"?

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-21 12:39:39
    Temat: Re: Nowa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005, PK wrote:
    [...]
    >+ W drugą stronę, jeśli na wniosku napiszę małymi a na szyldzie będzie chciał
    >+ dużymi.

    A wolno ci np. napisać pismem pochyłym ?
    ...to powiesz że to jest "capitalization" ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)