  • 1. Data: 2005-01-12 21:52:26
    Temat: likwidacja DG - UM a GUS
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    pytanie - czy do GUS potrzebne jest potwierdzenie likwidacji DG z UM
    (wydawane w terminie chyba 14dni) czy wystarczy potwierdzenie zlozenia
    wniosku (wydawane w momencie skladania wniosku o wyrej.)

    DG zakonczylem z dniem 01.01.2005
    w UM zlozylem wniosek 30.12.2004 i teraz czekam na potw. wyrej. - cos nie
    przychodzi.
    po GUS musze znow czekac na potw. wyrej w GUS i dopiero z tym do US?
    wlasnie sie dowiedzialem ze do US w terminie 7 dni od zakonczenia DG, ale
    jak skoro nic nie mam?

    ---------
    obudzony z reka w nocniku
    Domino

  • 2. Data: 2005-01-13 10:59:00
    Temat: Re: likwidacja DG - UM a GUS
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po GUS musze znow czekac na potw. wyrej w GUS i dopiero z tym do US?
    > wlasnie sie dowiedzialem ze do US w terminie 7 dni od zakonczenia DG, ale

    W moim UM zrobiono mi na miejscu ksero mojego zgłoszenia likwidacji DG,
    które podobno ma mi umożliwić załatwienie spraw w WUS i US. Na moje
    nieśmiałe protesty BGWU ( czyt. bardzo groźnie wyglądająca urzędniczka)
    powiedziala, że chyba wie co robi bo robi to juz 10 lat. Nie sprawdziłam
    jeszcze mocy kego ksero, ale może faktycznie...
    Graszka

  • 3. Data: 2005-01-13 13:00:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005, Graszka wrote:

    >+ Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał
    [...]
> [...]
    >+ powiedziala, że chyba wie co robi bo robi to juz 10 lat. Nie sprawdziłam
    >+ jeszcze mocy kego ksero, ale może faktycznie...

    Moment.
    A na tym ksero to nie przywaliła WCP (WażnejCzerwonejPieczątki) ??
    Ja się już nauczyłem że zanoszone pismo ma być w 2 egzemplarzach
    i zawsze proszę o WCP - kopię tego :) bym podpiął do NIPa...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-01-13 23:08:37
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Moment.
    > A na tym ksero to nie przywaliła WCP (WażnejCzerwonejPieczątki) ??

    A i owszem:)) Jest Bardzo Wazna Czerwona z napisem "Wpłynęło".
    Pozdr. Graszka.