  • 1. Data: 2005-01-13 08:40:18
    Temat: zatrudnienie bezrobotnego
    Od: rychu <n...@n...pl>

    Witam
    Chce zatrudnic studenta zaocznego <26 lat na u. zlecenie
    Jak twierdzi jest zarejestrowany w urzedzie pracy jako bezrobotny.
    Musi mi napisac cos na ksztalt oswiadczenia ze jest zarejestrowny a ja
    musze zawiadomic urzad pracy o fakcie zatrudnienia.

    czy jest jakis wzor takiego oswiadczenia i zawiadomienia urzedu pracy??

    pozdr
    rychu

  • 2. Data: 2005-01-13 14:47:12
    Temat: Re: zatrudnienie bezrobotnego
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia rychu <n...@n...pl>
    wystukal[a]:
> [...]
    > ja musze zawiadomic urzad pracy o fakcie zatrudnienia.
    > czy jest jakis wzor takiego oswiadczenia i zawiadomienia urzedu

    Bardzo skrótowe, napisane na poczekaniu (taki wzór mam w pracy) a
    zreszta na stronach internetowych o pracy jest pare wzorów.

    ***
    Oswiadczam, iz figuruje/nie figuruje jako bezrobotny (z prawem/bez prawa
    do zasilku) w Urzedzie Pracy w .............. .

    Data Podpis
    ***

    Informujemy, iz z dniem ..... zatrudnilismy pana/pania ...... zam.
    ........ (na stanowisku....).

    ***

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #