  • 1. Data: 2004-12-10 11:21:24
    Temat: Nowa deklaracja Vat-7 a brak sprzedazy
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    Witam,

    Ktore sekcje w deklaracji Vat-7 wypelnia sie w przypadku braku sprzedazy w
    danym miesiacu (zakupy zostaly dokonane)? Tylko D.2 ? Program automatycznie
    liczy mi kwote do przeniesienia na nastepny miesiac w sekcji E. Ale z tego
    co pamietam to w starej deklaracji (sprzed maja 2004) nie wypelnialo sie pol
    w sekcji E. Poza tym zniknela sekcja D.4, wiec w nastepnym miesiacu (kiedy
    bedzie sprzedaz) wszystkie zakupy (z biezacego miesiaca i z poprzedniego)
    sumuje w D.2 czy wykazje w D.1?
    Mam nadzieje ze nie zamieszalem :).

    Rafal

  • 2. Data: 2004-12-10 12:46:06
    Temat: Re: Nowa deklaracja Vat-7 a brak sprzedazy
    Od: "Dorka" <d...@o...pl>

    Użytkownik "yksnimaK" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie sprzedaz) wszystkie zakupy (z biezacego miesiaca i z poprzedniego)

    Program Ci dobrze liczy. VAt naliczony ma być w pozycji do przeniesienia na
    następny miesią.