  • 1. Data: 2005-04-01 10:58:42
    Temat: Re: Nowe zasady oplacania skladek - promocja dla jednoosobowych DG
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    01.04.2005

  • 2. Data: 2005-04-01 11:01:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Najprawdopodobniej juz od 1 maja zostana wprowadzone nowe, preferencyjne
    zasady oplacania skladek na ubezpieczenia spoleczne oraz zdrowotnedla
    jednoosobowych DG!
    Jesli zaplacimy skladki za 3 miesiace z gory, na kolejne 3 otrzymujemy
    zwolnienie! Jesli zaplacimy za 6 miesiecy z gory, zwolnienie obejmowac
    bedzie az 8 nastepnych kolejnych miesiecy.
    Przy zaplacie za rok z gory bedziemy zwolnieni ze skladek za 18 nastepnych
    kolejnych miesiecy.
    Promocja dotyczy rowniez osob oplacajacych tylko skladke zdrowotna.
    Nie dotyczy osob zatrudniajacych pracownikow w liczbie wiekszej niz 1 etat.
    Osob placacych skladki z gory nie beda dotyczyly rowniez ewentualne zmiany
    podstawy naliczania skladki!

    Kilka bankow zaraz po wejsciu nowych zasad w zycie oglosi specjalna
    preferencyjna oferte kredytowa dla przedsiebiorcow chcacych skorzystac z
    promocji. Mozliwe bedzie np. rozlozenie rat na okres do konca ostatniego
    miesiaca zwolnienia, dzieki czemu przedsiebiorca, zamiast placic skladki ok
    700 zl bedzie placil (lacznie z odsetkami kredytu) jedynie ok 250 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-04-01 13:11:53
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > 01.04.2005

    Fakt. Kiedy indziej bym uwierzył.

  • 4. Data: 2005-04-01 14:32:45
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Fakt. Kiedy indziej bym uwierzył.
    Nawet wtedy nie. Przykładem może być podatek od nieruchomości, płacony w
    ratach. Kiedyś zapytałem o jakieś dyskonto jeśli cały podatek zapłacę w
    pierwszej racie ... A w szkole uczyli mnie o zmianie wartości pieniądza w
    czasie ...
    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2005-04-01 15:04:07
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Nawet wtedy nie.
    Też prawda.

    > A w szkole uczyli mnie o zmianie wartości pieniądza w czasie ...
    A kto Ci powiedział, że prawo tworzą ludzie, którzy chodzili do szkół??
    Może nasi liczą się z.... deflacją??

  • 6. Data: 2005-04-02 08:34:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Apr 2005, Bozoo wrote:

    >+ > A w szkole uczyli mnie o zmianie wartości pieniądza w czasie ...
    >+ A kto Ci powiedział, że prawo tworzą ludzie, którzy chodzili do szkół??

    :)

    >+ Może nasi liczą się z.... deflacją??

    ...stawiają że JKM wróci do parlamentu ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)