  • 1. Data: 2004-11-17 17:24:12
    Temat: Nowelizacja ustawy o rachunkowości
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    W końcu się udało:

    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/3276.htm

    I jest w niej m.in.:

    Art. 2.
    W ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76,
    poz. 694, z późn. zm.)[2] w art. 21 ust. 1a otrzymuje brzmienie:
    "1a. Można zaniechać zamieszczania na dowodzie danych, o których mowa w ust.
    1 pkt 5 i 6, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów lub techniki
    dokumentowania zapisów księgowych.".

    Teraz tylko ogłoszenie, 14 dni i won z podpisami :)

    P.

  • 2. Data: 2004-11-17 19:25:16
    Temat: Re: Nowelizacja ustawy o rachunkowości
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cng1fs$5gn$1@phone.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

> [...]
    > dokumentowania zapisów księgowych.".
    >
    > Teraz tylko ogłoszenie, 14 dni i won z podpisami :)

    Hm. "Skierowano do Senatu" - nie rozpędziłeś się aby?

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-11-17 19:26:33
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> wrote:
    > Hm. "Skierowano do Senatu" - nie rozpędziłeś się aby?

    Urrrrgh.... rozpędziłem się :(

    Już raz taki artykuł był kierowany do Senatu i tam odpadł :(

    P.

  • 4. Data: 2004-11-17 19:31:27
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cng8l9$ha9$1@phone.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    > Urrrrgh.... rozpędziłem się :(
    >
    > Już raz taki artykuł był kierowany do Senatu i tam odpadł :(

    Z martwieniem się też się nie rozpędzaj - to senacki projekt :)
    Inna rzecz, że nie wiem, ile z pierwotnej wersji zostało, a na
    sprawdzanie szkoda czasu.