  • 1. Data: 2006-10-30 09:45:55
    Temat: ODDELEGOWANIE PERSONELU??
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam.
    Wiem ze mozna oddelegowac pracownikow do pracy za granica(czytaj w UE)i
    przez pierwsze 183 dni opodatkowuje ich w Polsce, potem przechodzi ten
    obowiazek na firme w ktorej sa oni "wynajeci"(wg umowy o unikaniu podwojnego
    opodatkowania z krajami UE).Moje pytanie jest takie:
    - czy jesli wrociliby oni do kraju na jakis okres i znowu bym ich
    oddelegowala czy opodatkowanie nadal byloby w Polsce?
    - i w takim razie na jak dlugo musieliby zjechac do kraju?I jak to udowodnic
    ze powrocili, skoro granic teoretycznie juz nie ma a i piecztek w paszport
    nikt tez juz nie daje?
    pozdrawiam
    Annacor