  • 1. Data: 2003-02-18 10:04:02
    Temat: OFE - Opoznienia w ZUS-ie
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa,

    Mam pytanie dotyczace OFE. Nie chodzi mi o jakies konkretne T.U., ale o to
    ile czasu ma i ile w rzeczywistosci zajmuje ZUS-owi przelanie skladek na
    konto jakiegos konkretnego T.U. Chodzi mi o mloda osobe, ucznia szkoly
    sredniej, ktory idzie na praktyke, pracodawca oplaca za niego skladki
    (mniejsze chyba ale oplaca) wiec taka osoba moze przystapic do OFE ale kiedy
    jej skladki znajda sie na koncie wlasciwego T.U.?????

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-02-18 20:11:35
    Temat: Re: OFE - Opoznienia w ZUS-ie
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Rider" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kiedy
    > jej skladki znajda sie na koncie wlasciwego T.U.?????

    ZUS ma na przesłanie aktualnej składki 20 dni. Jeśli jest wszystko OK w
    danych i człowiek jest nowo zgłoszony, to raczej nie ma mocnych, by ZUS się
    nie wyrobił. Jeśli składki nie będzie, trzeba sprawdzić czy:
    - pracodawca płaci ZUS
    - dane ubezpieczonego w ZUS i u pracodawcy oraz w OFE są takie same
    (NIP/REGON, imię, nazwisko, adres)

    Kuba