  • Data: 2002-10-22 20:07:46
    Temat: OT[2] ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Oct 2002, berdycz wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" [...]
    [...]
    >+ > Obawiam się że zadajesz za trudne pytania jak na średnie
    >+ > zainteresowania naszego społeczeństawa...
    >+
    >+ Zatem czy uważasz, że Bismarck ponad wiek temu miał rację
    >+ mówiąc o Polakach ???

    Podobno angielscy getlemeni mawiali że o faktach się
    nie dyskutuje.
    Polscy pisarze - że "koń jaki jest..."

    A my np. widzimy podatki jakie są[1] (to żeby nie było NTG :)).
    *Ja* mam ci wyrażać opinie ?? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] mam na myśli *zarówno* tzw." przejrzystość systemu" jak
    i *wysokość* - szczególnie w kontekście ostatniego trąbienia
    jacy to Irlandczycy niedobrzy, że nie wszyscy chcą "dać
    wejść innym". Jakby kto nie zdawał sobie sprawy - to oni
    mają 7% VAT a dochodowego to już nie pamiętam :> (ale
    przy naszym też nie go widać). Jakby kto pytał - to
    nie jest tak, że "u nas to by spowodowało" - w *każdym*
    kraju takie "obcięcie" "by spowodowało". Ale oni
    tak ZROBILI. Teraz mają u siebie fabryki procesorów...
    Ale to oczywiście przypadek :>