  • Data: 2002-10-22 16:09:51
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedy wreszcie będziemy w Unii a polskie warcholstwo dostanie wilczy
    > bilet. Skurwysyny wszelkiej maści od robienia przekrętów gdzie się da.

    Widzę że i Ty dajaesz się nabierać na zbawienną funkcję UE.Nic
    gorszego.Po wejściu do unii co najwyżej może być więcej biurokracji,a
    ludzie zostaną ci sami przecież.Nie licz na poprawę,łudź się że to
    gorsze jakoś uda nam się przetrwać.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.