  • Data: 2008-07-21 21:45:20
    Temat: OT, było: okulary dla informatyka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    [...]
    > To lepiej zmień okulistę.
    > Do skutku, aż pomoże.

    A może nie okulistę ma zmienić tylko optyka?
    Ja np. jestem uczulony :> na odchylenia odległości między osiami
    soczewek, a (ł)optyk mechanik (kawał o Gąsienicy znacie? ;))
    może stosować "zwykłą tolerancję" ;)
    Żeby nie było - takie drobiazgi jak oglądanie stereo na płaskim
    ekranie (wymaga ustawienia zbieżności gdzie indziej niż płaszczyzny
    ostrości) wykonuję "z palca" (no... z oka). Ale odchylenia
    w soczewkach odczuwam dość skutecznie.

    pzdr, Gotfryd