  • 11. Data: 2007-10-20 17:45:04
    Temat: Re: Obow. kasy fiskalnej + pytanie
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2007 19:16:45 +0200, t...@o...pl napisał(a):

> [...]

    Toż to prawie w PLN ;)
    Bo stawka dzienna nie może być niższa od 1/30 minimalnego wynagrodzenia,
    czyli z 936 zł, prosty rachunek - 31,20 zł
    a to już możesz przemnożyć przecież (art.23 § 3 KKS)

    > I tutaj doszedłeś do pięknej sprawy - w wielu cywilizowanych krajach
    > dokładnie
    > wiesz ile gorozi za dany czyn zabroniony związany z podatkami. Np w
    > Irlandii
    > masz podane konkretne grzywny za przekroczenie terminów, uszczuplenia itd,
    > w UK podobnie(szczegóły na stronach ich fiskusów). W polkiej bolszewii
    > masz widełki
    > - za wykroczenie 100-18k a za przestępstwo 200-8mln - więc musisz sobie
    > oszacować sam :)
    > Stawiam skrzynkę piwa, jeśli za te same czyny kary nie są zróżnicowane o
> [...]

    A zróżnicowanie, przynajmniej z teorii, odnosi się do tego, że sąd bierze
    pod uwagę dochody sprawcy, jego warunki osobiste, rodzinne, majątkowe i
    możliwości zarobkowe.
    Dlatego przy wymierzaniu kary, podczas przesłuchania (przy przestępstwie
    skarbowym) wypytują nawet o rocznik posiadanego pojazdu (autopsja :/)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna