  • 1. Data: 2002-02-22 13:00:26
    Temat: Obowiązki pracodawcy
    Od: Marek <K...@p...onet.pl>

    Proszę o wyjaśnienie czy mam obowiązek jako pracodawca zakupić osobie
    pracującej przy komputerze okulary? Jeśli tak to jaką kwotę mam na to
    przeznaczyć?

  • 2. Data: 2002-02-22 13:11:39
    Temat: Re: Obowiązki pracodawcy
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On 22 Feb 2002 13:00:26 GMT, Marek <K...@p...onet.pl> wrote:

    >Proszę o wyjaśnienie czy mam obowiązek jako pracodawca zakupić osobie
    >pracującej przy komputerze okulary? Jeśli tak to jaką kwotę mam na to
    >przeznaczyć?

    W skrócie: tak, jeżeli lekarz stwierdzi, że konieczność noszenia
    okularów jest związana z pracą przy komputerze. Co do kwoty - za szkła
    zwracasz pełną kwotę zakupu soczewek zaleconych przez lekarza, za
    oprawki do wysokości ceny niedrogich w miarę przyzwoitych oprawek. Jak
    pracownik chce mieć lepsze oprawki to może sobie dołożyć z własnej
    kieszeni.

    Sławomir Dąbrowski