-
1. Data: 2005-05-30 11:40:51
Temat: Oddanie w użytkowanie środka trwałego
Od: Eric Raven <E...@p...onet.pl>
Jest sobie sp. z o.o., w niej pracownik na umowę zlecenie, który dostaje
od firmy w użytkowanie związane z zakresem umowy notebooka będącego w
ewidencji środków trwałych.Czy jest to zgodne z prawem, lub co trzeba
uwzględnić/uczynić by takim było. Jak udokumentować takie użyczenie?
Czy jest istotne czy ten środek trwały jest już zamortyzowany, czy
amortyzacja trwa nadal. A co w przypadku oddania w użytkowanie środka
trwałego osobie wogóle nie związanej z firmą. Czy jest to dopuszczalne,
a jeżeli tak to na jakich zasadach?
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm