  • 1. Data: 2009-03-16 18:23:39
    Temat: Umowa o dzielo - 50% koszty uzyskania przychodu
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Mam taka prosbe do Was, bo pierwszy raz pracowalem na umowe o dzielo (dotychczas
    tylko na etacie)

    Gdzie w formularzu PIT 37 mam rozliczyc umowe o dzielo z przekazaniem praw autorskich
    z 50% koszt em uzyskania przychodu.
    Czy moge w PIT 37 rozliczyc to w rubryce nr 4 - "Prawa autorskie i inne prawa", czy
    tez w rubryce nr 3 - "Dzialalnosc wykonywana osobiscie...."

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2009-03-16 18:38:37
    Temat: Re: Umowa o dzielo - 50% koszty uzyskania przychodu
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-03-2009 o 19:23:39 nobody <n...@n...nospam.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy moge w PIT 37 rozliczyc to w rubryce nr 4 - "Prawa autorskie i inne prawa", czy
    tez w rubryce nr 3 - "Dzialalnosc wykonywana osobiscie...."

    W praktyce nie ma to znaczenia, więc tam gdzie masz to na PIT-11 będzie OK.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-17 10:08:12
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    autorskich z 50% koszt em uzyskania przychodu.
    czy tez w rubryce nr 3 - "Dzialalnosc wykonywana osobiscie...."

    > W praktyce nie ma to znaczenia, więc tam gdzie masz to na PIT-11 będzie OK.

    Dziekuje Tomek za odpowiedz ...

    Ale w rubryce nr 3 mam limit kosztow uzyskania przychodu z wszystkich zrodel w
    wysokosci 2002 PLN, podczas gdy koszty uzyskania przychodu wykazane w umowie o dzielo
    to az 3750 PLN

    Myle sie ?

  • 4. Data: 2009-03-17 10:13:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nobody" <n...@n...nospam.pl> napisał w wiadomości

    Ale w rubryce nr 3 mam limit kosztow uzyskania przychodu z wszystkich zrodel
    w wysokosci 2002 PLN, podczas gdy

    Nie ma czegos takiego, jak "limit kosztow uzyskania przychodu z wszystkich
    zrodel "

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-17 10:14:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-17, nobody <n...@n...nospam.pl> wrote:

    [...]

    > Ale w rubryce nr 3 mam limit kosztow uzyskania przychodu
    > z wszystkich zrodel w wysokosci 2002 PLN, podczas gdy koszty
    > uzyskania przychodu wykazane w umowie o dzielo to az 3750 PLN
    > Myle sie ?

    A co to za "rubryka nr 3"? I skąd ten limit 2002 PLN?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-03-17 16:18:25
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    > On 2009-03-17, nobody <n...@n...nospam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co to za "rubryka nr 3"? I skąd ten limit 2002 PLN?

    W formularzu PIT 37

  • 7. Data: 2009-03-17 16:26:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-17, nobody <n...@n...nospam.pl> wrote:

    [...]

    > W formularzu PIT 37

    To podaj może numer tego pola, jaki masz w PIT37.
    Pole nr 3 to "Numer dokumentu", więc raczej nie ma tam miejsca na
    wpisanie kosztów. I nadal nie wiem skąd masz informacje o limicie 2002
    zł. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-03-18 12:38:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Mar 2009, nobody wrote:

    > Ale w rubryce nr 3 mam limit kosztow uzyskania przychodu
    > z wszystkich zrodel w wysokosci 2002 PLN

    ...nie z wszystkich źródeł w ogóle, ale *niektórych* rodzajów umów
    osobistych, dla ktorych jest limit liczony mniej więcej tak jak
    dla pracy.
    Dotyczy to umów w rodzaju uczestnictwa w komisji wyborczej
    i podobnych, a *nie* umów o charakterze usługi.

    > Myle sie ?

    Owszem, najwyraźniej opisujesz jakiś "widok programu" który Ci
    oblicza potrzbne pola, a nieuważnie czytasz opisy ;)

    pzdr, Gotfryd