  • 1. Data: 2002-11-25 13:21:23
    Temat: Odliczenia rehabilitacyjne
    Od: s...@p...onet.pl

    Czy osoba nieslyszaca moze odliczyc oplaty za tel komorkowy i za internet?
    Nigdzie nie moge znalezc jednoznacznej odpowiedzi. Za wszelki odzew dziekuje.
    JurekS

  • 2. Data: 2002-11-25 14:58:52
    Temat: Re: Odliczenia rehabilitacyjne
    Od: "graszka" <g...@u...wp.pl>

    Osoba prowadząca DG?
    Jeśli potrafi wykazać związek kosztów abonamentów z przychodami - tak. Z
    internetu korzystać może bezdyskusyjnie, a telefon komórkowy może mieć z
    powodu SMS-ów. Więc czemu nie?
    ---------------
    Graszka

  • 3. Data: 2002-11-26 09:06:46
    Od: "graszka" <g...@u...wp.pl>

    . Więc czemu nie?
    > Graszka

    Zdaje się że pospieszyłam się z odpowiedzią. Teraz dopiero zauważyłam, że
    chodzi o odliczenia rehabilitacyjne. To inna sprawa. W tym wypadku nie
    sądzę, aby można był wykazać konieczność takiego wydatku w celu
    rehabilitacji osoby niesłyszącej.
    Przepraszam za niedoczytanie dokładne postu, Graszka