  • 1. Data: 2003-01-04 19:45:51
    Temat: Odliczenie VAT
    Od: "Jame" <o...@m...com>

    Mam nastepujacy problem.

    Kupilem towar 30.09.1998. Zgloszenie rejestracyjne VAT zlozylem 1.10.1998.
    Towar otrzymalem 2.10.1998, na fakturze odnotowalem date otrzymania towaru i
    faktury. Niestety dostawca nie chcial wymienic faktury na pazdziernikowa.
    Nastepnie stanalem przed problemem odliczenie VAT od tej nieszczenej
    faktury. Poniewaz zakup ten byl 100% zwiazany ze sprzedaza opodatkowana
    postanowilem odliczyc VAT w deklaracji za pazdziernik.

    Niestety Skarbowka jest innego zdania i twierdzi ze nie mialem prawa
    odliczyc VATu, gdyz 30.09.1998 nie bylem jeszcze VAtowcem. Ano prawda z tym
    ze towar i fakture otrzymalem 2.10.1998 i to dla mnie byl moment wydania
    towaru.

    Czy widzicie jakies szanse na obrone?

    Jurek

  • 2. Data: 2003-01-04 21:46:00
    Temat: Re: Odliczenie VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jan 2003, Jame wrote:
    [...]
> [...]
    >+ ze towar i fakture otrzymalem 2.10.1998 i to dla mnie byl moment wydania

    Nie bardzo. Samo zdarzenie wystąpiło przed rejestracją,
    to że księguje się w innym momencie to chyba jednak
    inna sprawa :(

    pozdrowienia, Gotfryd