  • 1. Data: 2004-04-15 22:07:52
    Temat: Odliczenie dokształcenia dziecka
    Od: "magic" <m...@o...pl>

    Witam.

    Wiem ,że temat był wałkowany na grupie ale przeglądając archiwum nie
    znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
    W zeszłym roku podjąłem pracę (od połowy września). uczęszczałem również na
    kursy angielskiego. Za te kursy mam kilka imiennych (na moje nazwisko)
    rachunków i pokwitowań wpłaty - kilka wystawionych przed wrześniem a kilka
    po (w czasie gdy pracowałem).
    W listopadzie 2003 ukończyłem 25 lat. Czy mój ojciec może odliczyć od
    podatku wydatki na kurs poniesione przed wrześniem 2003 jako wydatki na
    dokształcenie dziecka ? Wydatki poniesione od września odliczyłem w swoim
    zeznaniu podatkowym.
    Jezeli tak - to w jakiej rubryce w pit-0 ojciec ma wpisać te wydatki i do
    jakiej kwoty ?
    Aha - dodam ,że mam wykształcenie wyższe.

    Pozdrawiam,
    magic

  • 2. Data: 2004-04-17 23:01:44
    Temat: Re: Odliczenie dokształcenia dziecka
    Od: "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl>

    Użytkownik "magic" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > jakiej kwoty ?
    > Aha - dodam ,że mam wykształcenie wyższe.

    Nie może Twój ojciec odliczyć wydatków na kurs angielskiego. Tylko Ty
    możesz je odliczyć. Ojciec może odliczyć wydatki na odpłatne kształcenia w
    szkołach wyższych jeżeli byłeś studentem w 2003 roku, i nie miałeś dochodu
    ponad 2790zł.