  • 1. Data: 2004-04-15 22:10:03
    Temat: zeznanie podatkowe
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    Dzień dobry,

    Prosze o pomoc w sprawie adresu pod ktory wyslac zeznanie podatkowe za
    zeszly rok:

    Dostalam z pracy PIT za zeszly rok. W dokumencie wpisany jest moj adres
    zamieszkania w miejscowosci A (a jestem zameldowana w B).
    Natomiast w dwoch PITach z umow o dzielo wpisany jest moj adres w B (jedna
    umowa
    podpisana byla na poczatku a druga na końcu roku).
    W zeszlym roku podatek rozliczalam rowniez w B.
    Pytanie:
    Dokad mam teraz wyslac zeznanie podatkowe? Do wlasciwego urzedu w A czy do
    wlasciwego urzedu w B? Jesli mam wypelnic dokument korekty (to jest chyba
    NIP-F czy cos takiego) to dokad ja wyslac? do A czy do B? Czy mam te korekte
    zalaczyc do zeznania czy wyslac osobno?

    Pozdrawiam,

    Tipesto

  • 2. Data: 2004-04-16 15:45:58
    Temat: Re: zeznanie podatkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, tipesto wrote:

    >+ Dzień dobry,
    >+
    >+ Prosze o pomoc w sprawie adresu pod ktory wyslac zeznanie podatkowe

    Nie napisałaś najważniejszej rzeczy: a jakie miejce zamieszkania
    podałaś USowi ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-04-21 09:14:22
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    > Nie napisałaś najważniejszej rzeczy: a jakie miejce zamieszkania
    > podałaś USowi ?

    Adres podałam dawno dawno temu taki sam jak adres zameldowania (bo wtedy tam
    mieszkałam) i od tego czasu żadnych zmian do US nie meldowałam.

    tipesto