  • 1. Data: 2004-04-15 19:10:09
    Temat: Zwrot opakowań kaucjonowanych
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieś jak wygląda sprawa zwrotu opakowań
    kaucjonowanych w sytuacji gdy firma produkująca wodę mineralną dostarczała
    ją do siedziby kupującego własnym transportem?
    Czy sprzedający jest zobowiązany do zabrania opakowań własnym transportem?
    Czy kupujący jest zobowiązany do zwrotu opakowań ponosząc koszty transportu
    do siedziby sprzedajacego? Faktura VAT odebrana i podpisana została w
    siedzibie kupującego.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Tomasz Kościelniak

  • 2. Data: 2004-04-15 20:57:42
    Temat: Re: Zwrot opakowań kaucjonowanych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, Tomek wrote:

    >+ Czy ktoś może mi powiedzieś jak wygląda sprawa zwrotu opakowań
    >+ kaucjonowanych w sytuacji gdy firma produkująca wodę mineralną dostarczała
    >+ ją do siedziby kupującego własnym transportem?

    ...a co było w umowie ?? (nie bić, ale pewnie 115 zbędnych punktów...)

    >+ Czy sprzedający jest zobowiązany do zabrania opakowań własnym transportem?

    A czy jest *w ogóle* zobowiązany ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-20 21:32:34
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Właśnie nie wem dlatego pytam:) Umowa była podpisana(czy tzn. zawarta?) w
    siedzibie kupującego. Towar odbierany był w siedzibie kupującego, faktury
    vat podpisywane były w siedzibie kupującego. Na fakt VAT znajduje się
    adnotacja: Odbiorca zobowiązany jest do rozładunku towaru i zładunku
    opakowań we własnym zakresie. O dostarczaniu pustych opakowań do siedziby
    sprzedającego na koszt kupującego nie ma mowy.
    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2004-07-31 21:28:13
    Od: "neptyk" <m...@t...pl>

    sorry, ale nie mam dobrego rozeznania i jamadałn