  • 1. Data: 2003-02-19 06:43:16
    Temat: Odliczenie komputera co ile lat?
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Co ile lat moge odliczyc sobie zakup komputera? Czy sa jakies restrykcje
    czaswe? Czy tez moge co roku wydac kilka tys rocznie i odliczyc sobie?

    Dzieki za info

    Pozdrawiam
    AF

  • 2. Data: 2003-02-19 10:20:57
    Temat: Re: Odliczenie komputera co ile lat?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 19 Feb 2003 07:43:16 +0100, "Mak"
    <m...@a...umcs.lublin.pl> zakodował:

    > Czy sa jakies restrykcje
    >czaswe?

    Nie

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-19 10:48:07
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    > Nie

    Czyli co roku moge kupic komputer i odliczyc sobie go?

    -

  • 4. Data: 2003-02-19 11:16:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 19-02-2003 11:48, Użytkownik Mak napisał:

    > Czyli co roku moge kupic komputer i odliczyc sobie go?

    Jeżeli tylko uzasadnisz przeknująco po co Ci tyle komputerow albo gdzie
    sa poprzednie.

    Przekonująco - moja wypróbowana metoda, wyjasnic sprawe niewprowadzonemu
    w temat znajomemu. Jak nie stwierdzi że ciemnotę wciskasz to masz szanse
    z US. Tam naprawde siedza tacy sami ludzi. Tylko czasem bardziej
    wredni... Ale czasem i calkiem sympatyczni.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-02-19 18:22:53
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli co roku moge kupic komputer i odliczyc sobie go?

    To się spiesz,bo Kołodko (podaję za TVN) zamierza zlikwidować praktycznie
    wszystkie ulgi i odliczenia,nic w zamian nie proponując.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 6. Data: 2003-02-19 18:43:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 19 Feb 2003 19:22:53 +0100, "Jacek"
    <c...@p...pl> zakodował:

    >To się spiesz,bo Kołodko (podaję za TVN) zamierza zlikwidować praktycznie
    >wszystkie ulgi i odliczenia,nic w zamian nie proponując.

    Nie ma się co spieszyć - termin ogłaszania zmian na ten rok podatkowy
    już dawno minął, więc przynajmniej do końca tego roku nic się nie
    zmieni.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-02-19 18:56:27
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    <Kaizen> wziął się i napisał:
    > Nie ma się co spieszyć - termin ogłaszania zmian na ten rok podatkowy
    > już dawno minął, więc przynajmniej do końca tego roku nic się nie
    > zmieni.

    Ja taki pewny nie jestem.Ta ekipa może wszystko.Spójrz na moją
    sygnaturkę.

  • 8. Data: 2003-02-20 06:54:00
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Jacek napisał(a):

    > Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To się spiesz,bo Kołodko (podaję za TVN) zamierza zlikwidować praktycznie
    > wszystkie ulgi i odliczenia,nic w zamian nie proponując.

    Jak to nic - podniesienie podatków (lub stosowanie podatkow ukrytych).

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 9. Data: 2003-02-20 06:56:07
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Maddy napisał(a):

    > Jeżeli tylko uzasadnisz przeknująco po co Ci tyle komputerow albo gdzie
    > sa poprzednie.

    Komputery teraz tak szybko starzeją się moralnie, ze jesli tylko gosciu
    ma kase to w czym problem. Nich nawet 2 razy w roku zmienia maszyne.
    A gdzie poprzednie - moze w piwnicy leza, albo rozdal biednym dzieciom
    (przy ich obecnej zamortyzowanej wartosci to nie podpada nawet pod
    podatek od darowizn).

    --
    Pozdrowienia
    J.