  • 1. Data: 2002-08-06 14:11:49
    Temat: Odliczenie kosztów utrzymania domen
    Od: Tomek <t...@b...com>

    Witam!
    Pracuję jako informatyk i jestem osobą fizyczną. Czy mogę odliczyć od
    podatku koszt utrzymania domen internetowych, ktore posiadam prywatnie?
    Koszt w sensie opłat wnoszonych do NASK, nie opłat za dzierżawę serwera, czy
    innych.
    Czy muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki, aby móc dokonać takiego
    odliczenia?
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-08-06 14:29:07
    Temat: Re: Odliczenie kosztów utrzymania domen
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Pracuję jako informatyk i jestem osobą fizyczną. Czy mogę odliczyć od
    > podatku koszt utrzymania domen internetowych, ktore posiadam prywatnie?

    co znaczy prywatnie posiadanych ? Zakupionych na Pana nazwisko i adres
    domowy a nie nazwe i adres firmy ?
    Jesli Pan zakupil je na siebie prywatnie (w takim rozumieni) to nie moze
    Pan. Ale takie oplaty wnosi sie raczej co roku wiec za rok moze pan zaplacic
    jako firma i odliczyc :)

    AndY

  • 3. Data: 2002-09-29 16:43:57
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    Tomek <t...@b...com> skribis:

> [...]
    >innych.
    >Czy muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki, aby móc dokonać takiego

    tez mam takie pytanie.. domena .com, rachunku papierowego nie ma, kupiona
    na moje nazwisko (ale w jednoosobowej DG to chyba nie robi roznicy ?)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?

  • 4. Data: 2002-09-30 06:15:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002, l:e:h wrote:
    [...]
    >+ tez mam takie pytanie.. domena .com, rachunku papierowego nie ma, kupiona
    >+ na moje nazwisko (ale w jednoosobowej DG to chyba nie robi roznicy ?)

    IMHO robi... W ustawie wszędzie jest zapis "wykorzystywane w DG"
    (tam gdzie jest "kosztem są..."). IM*H*O deklaracja sposobu
    wykorzystania (osobiste/DG) jest zawarta w tym "na kogo" jest
    umowa. Poczytaj dyskusje o telefonie "osobistym" i zaliczaniu
    go w KUP: uznaje się tylko *udokumentowane* użycia (pozycje
    w bilingu).
    Jaki dokument przedstawisz na pojedyncze "użycia" domeny
    do celów komercyjnych ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd