  • 11. Data: 2009-01-23 13:18:03
    Temat: Re: Odliczenie vat-u
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Jak chodzi o same towary, to się zgadza - jest jasne wyłączenie.
    > Teraz pytanie pierwotne: co z zakupami "remontowymi" dla tych
    > towarów?
    > *Literalnie* wyłączone nie są.
    > Sprzedaż jest (jednak) opodatkowana.
    >
    > Jaką masz własną opinię na odliczenie od części do remontu? :)

    Opinię to mam taką, jak przynajmniej 99 % ogółu. Marża jest szczególnym
    sposobem określenia podstawy opodatkowania, ale jest sprzedażą
    opodatkowaną. A to oznacza, że od wszelkich zakupów , jako służących
    sprzedaży opodatkowanej przysługuje odliczenie podatku nalicznego. Z
    zastrzeżeniem oczywiście 120.19, który jakoś i tak bardziej mi do dzieł
    sztuki jak do używanych się widzi, ale nie chce mi się sprawdzać;>
    szczególnie, że moje widzimisie może być błędne.