  • 1. Data: 2004-11-24 17:39:29
    Temat: Odliczona ulga remontowa a zwrot ze spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Magda" <m...@u...pl>

    Witam!

    Bardzo proszę szanownych grupowiczów o pomoc.

    W 2001 roku wymieniłam na swój koszt okno, które kilka lat wcześniej
    spółdzielnia zakwalifikowała do wymiany. Oczywiście w zeznaniu podatkowym za
    '01 odliczyłam ulgę remontową.

    Kilka dni temu dostałam informację, że mogę zgłosić się po odbiór pieniędzy
    ze spółdzielni - kwota zbliżona do tej, którą sobie odliczyłam 3 lata temu.

    Co powinnam załatwić w US? Czy powinnam zwrócić pieniądze, które sobie w
    oparciu o tą fakutrę odliczyłam?

    Z góry dziękuję za pomoc :)

    pozdrawiam! Magda

  • 2. Data: 2004-11-24 19:31:48
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Magda" <m...@u...pl> wrote in message
> [...]
    temu.

    > Co powinnam załatwić w US? Czy powinnam zwrócić pieniądze, które sobie w

    nie trzeba korygować PITów z lat poprzednich. Wystarczy że za rok 2004
    doliczysz kwotę zwrotu do "innych przychodów" (oczywiście jeżeli w 2004
    otrzymasz ten zwrot)

    Magdi