  • 21. Data: 2005-08-29 20:12:52
    Temat: Re: Odmowa wydania faktury
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 29 sierpnia 2005 16:30, gdy du hast mich gefragt
    napisał(a) coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ale o co Ci właściwie chodzi? Poniosłeś koszty, rachunek od Skype możesz
    > dostać,

    No właśnie nie mogę.

    > jakikolwiek by on nie był wpisujesz w koszty i cześć. Że nie
    > wystawiają faktury VAT?

    Ano właśnie.... A powinni.

    > Nawet jakby wystawili ichniejszą fakturę z
    > ichniejszym podatkiem od wartości dodanej to i tak nic Ci by z tego nie
    > przyszło bo nie móglbyś takiej faktury odliczyć a jedynie wystąpić do
    > luksemburskiego fiskusa o zwrot.

    Dlaczego? Skoro otrzymam fakturę VAT, to dlaczego nie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2005-08-30 08:40:34
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Tristan Alder napisał(a):
    > A był to piątek, 26 sierpnia 2005 16:34, gdy albert napisał(a) coś na
    > pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Nie, bo nikt inny nie oferuje w Polsce połączeń Skype, ZTCW.

    to nie wiem, czemu sie skypa trzymasz, jest wiele polskich firm voip
    tanszych i z lepsza jakoscia

    Pozdrawiam M.

  • 23. Data: 2005-08-30 08:46:06
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Tristan Alder napisał(a):
    > A był to niedziela, 28 sierpnia 2005 18:37, gdy Kaja napisał(a) coś na

    > a) klient jest paskudny, obrzydliwie niewygodny i niedorobiony
    >
    > b) jakość połączeń była silnie niezadowalająca. Rwało i opóźnienia się
    > robiły dziwne. Skype ma swój opatentowany system oraz technologię p2p,
    > która odciąża łącza. Więc u Tlenofon odpada.
    >
    > c) nie ma skrzynki głosowej, którą chciałbym mieć, gdybym nabył numer na DG,
    > bowiem większość czasu spędzam w terenie.
    >
    > To oczywiście tak na boku, bo fakt, że onet kręci jest bezsporny.

    w siect2 jak podpiszesz umowe, dostaniesz za 10zl miesiecznie bramke
    voip a numer koncowy za 5zl (efon pro)
    masz faktury, masz biling, masz poczte glosowa i masz pomoc techniczna
    jakosc mozesz przetestowac na softfonie

    Pozdrawiam M.

  • 24. Data: 2005-08-30 18:50:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 30 sierpnia 2005 10:46, gdy M. napisał(a) coś na
> [...]

    > voip a numer koncowy za 5zl (efon pro)
    > masz faktury, masz biling, masz poczte glosowa i masz pomoc techniczna

    Cokolwiek nie chciałeś przez to powiedzieć :) Nie rozumiem ani słowa :(

  • 25. Data: 2005-08-31 06:25:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 30 sierpnia 2005 10:40, gdy M. napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > to nie wiem, czemu sie skypa trzymasz, jest wiele polskich firm voip
    > tanszych i z lepsza jakoscia

    Na przykład? Trzymam się, bowiem on mi działa, w przeciwieństwie np. do
    Tlenofonu. (kurde, dyskusja stała się OT, jest jakaś właściwsza grupa?)

  • 26. Data: 2005-08-31 06:57:57
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Na przykład? Trzymam się, bowiem on mi działa, w przeciwieństwie np. do
    > Tlenofonu. (kurde, dyskusja stała się OT, jest jakaś właściwsza grupa?)

    Ale po ci inna grupa. Przeciez już wiesz wszystko co potrzeba.
    Jezeli kupiles cos i sprzedawca nie chce ci wystawic faktury to zadzwoń do
    ich dzialu ksiegowosci i uprzedź, że jak nie dostaniesz w ciągu 3 dni to
    zglaszasz do skarbowego.
    Jak nie dostaniesz to zglos i czekaj na reakcje.
    Ja tez korzystam ze skypa bo mi chodzi o niebo lepiej niz tlenofon (ten mam
    dla dodatkowego numeru faksowego), ale na razie nie protestowalem bo mi sie
    nie oplacalo.
    Tobie pewnie bardziej zalezy, wiec poczekam, az zrobisz to za mnie :)

    vertret

  • 27. Data: 2005-08-31 16:12:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2005, it was written:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    [...wycięty...;)..]
> [...]
    > ich dzialu ksiegowosci i uprzedź, że jak nie dostaniesz w ciągu 3 dni to

    "wykryto błąd logiczny".
    Sprzedawca ma obowiązek WYSTAWIĆ fakturę. Stwierdzenie że ma ją wystawić
    odbiorcy (towaru lub usługi) oznacza jedynie że musi UMOŻLIWIŚĆ jej
    odbiór.
    Ale obowiązku posyłania posłańcem dyplomatycznym tudzież pocztą lub
    kurierem w przepisach ogólnych nie ma.
    Jeśliby istniał taki obowiązek to nim zażąda "posłania" lepiej żeby
    go znał, bo zagną go w ten sposób że w razie awantury stwierdzą iż
    "faktura leży już 3 tygodnie ale ten pan się nie zgłosił" :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)