  • 1. Data: 2004-02-26 16:49:43
    Temat: Czy mozna odpisać rolety
    Od: "W" <w...@w...pl>

    Czy można odpisać koszty założenia rolet w oknach (wewnątrz) w zeznaniu
    podatkowym Pit, jako wydatki na remont mieszkania?
    WSzymek

  • 2. Data: 2004-02-26 18:06:21
    Temat: Re: Czy mozna odpisać rolety
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Nie

  • 3. Data: 2004-02-27 15:54:44
    Od: "W" <w...@w...pl>

    > Nie

    Właśnie wróciłem z Urzędu Skarb. Pan na informacji powiedział, że jeśli są
    zamocowane na stałe do okien to można odliczyć. A u mnie takie są.
    WSzymek

  • 4. Data: 2004-02-27 16:44:17
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    > Właśnie wróciłem z Urzędu Skarb. Pan na informacji powiedział, że jeśli są
    > zamocowane na stałe do okien to można odliczyć. A u mnie takie są.

    Ja w tamtym roku byłem w swoim USie spytac o to samo. Powiedzieli ze nie
    mozna-mówiłem ze na stałe. Nie chciałem dyskutowac bo były tylko 2 na 1
    okno.
    A wiec co US to inna interpretacja.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-27 17:43:12
    Od: "W" <w...@w...pl>

    > Ja w tamtym roku byłem w swoim USie spytac o to samo. Powiedzieli ze nie
    > mozna-mówiłem ze na stałe. Nie chciałem dyskutowac bo były tylko 2 na 1
> [...]

    Trzeba by żądać pisemnego potwierdzenia od urzędników
    WSzymek

  • 6. Data: 2004-02-27 18:54:54
    Temat: Odp: Czy mozna odpisać rolety
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Żaluzje wiem, że można odliczyć a rolety to chyba pewien rodzaj żaluzji.

    Użytkownik Nicolka <n...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c1lcvm$6n4$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2004-02-28 07:19:27
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    [...]> > A wiec co US to inna interpretacja.

    > Trzeba by żądać pisemnego potwierdzenia od urzędników
    > WSzymek

    Mój koles był ostatnio tez o cos zapytac w US gdzie po otrzymaniu odpowiedzi
    od urzedniczki poprosił o podpisanie pod tym co powiedziała. Powiedział ze
    jak skoczyła na niego, ze ona tu jest od udzielania info a nie skladania
    autografów..:)
    A wiec wiadomo jak wyglada zycie.