  • 1. Data: 2004-05-24 06:52:37
    Temat: Ograniczenie
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    W nowej ustawie o VAT zniesiono to głupie ograniczenie korekty VAT-u
    Naliczonego na plus do jednego roku wstecz?
    Tylko jak to mam rozumieć:
    1.Czy mogę zrobić korektę zwiększającą VAT Naliczony za np.lipiec 1999 rok?
    2. Czy znaczy to że dopiero np.w maju 2009 bedę mógł zrobić korektę maja
    2004 z VATem naliczonym w gorę.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-05-24 09:14:34
    Temat: Re: Ograniczenie
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rok?
    > 2. Czy znaczy to że dopiero np.w maju 2009 bedę mógł zrobić korektę maja
    W normalnym kraju wiariant nr 2 - prawo nie dziala wstecz, ale w naszym sie
    okaze:
    - moze kiedys pojawia sie przepisy przejsciowe;
    - moze bedzie jakis radosny wyrok;
    - albo jeszcze bardziej radosna interpretacja MF;

    Pozdrawiam
    LG

  • 3. Data: 2004-05-24 10:50:43
    Temat: Odp: Ograniczenie
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Łukasz Góralczyk <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c8scbc$ktq$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > LG
    >
    > To znaczy że najdalej mogę zrobić korektę za maj 2003 r. z VAT-em
    naliczonym w górę i mam na to czas do końca maja??
    Andrzej