  • 1. Data: 2004-05-24 07:21:33
    Temat: Umowa-zlecenie i dzialalnosc gospodarcza - zmiany po 1.V.2004 ?
    Od: Keeper <K...@l...pl>

    Witam.
    Czy ktos z Panstwa orientuje sie, jak bedzie wygladala ta sprawa po 1.Maja
    2004 ? Jest to kwestia o tyle dla mnie wazna, ze zawazy nad tym czy
    zakonczyc dzialalnosc :\

    Sprawa wyglada tak: prowadze dzialalnosc gospodarcza i jednoczenie jestem
    zatrudniony na umowe-zlecenie. Pracodawca oplaca za mnie ZUS od umowy
    zlecenia i dodatkowo place skladke zdrowotna, dzieki temu nie musze placic
    ZUSu za dzialalnosc gospodarcza.

    Czy to sie zmieni po 1 maja ? (ktos mowil mi o tym, niestety nie podal
    zrodla :\)

    ---
    Keeper