  • 1. Data: 2004-05-23 21:16:27
    Temat: Definicja "innych pojazdów samochodowych" wg. nowej ustawy o VAT
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie, spotkaliscie sie z interpetacja tej definicji? Jest w sumie
    art 2 pkt 33 Kodeksu Drogowego:

    "pojazd samochodowy" - pojazd silnikowy, którego konstrukcja umożliwia jazdę
    z prędkością przekraczającą 25 km/h; określenie to nie obejmuje ciągnika
    rolniczego.

    Hmm, wiecie cos wiecej?

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 2. Data: 2004-05-24 06:29:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 May 2004, Plissken wrote:

> [...]
    >+ z prędkością przekraczającą 25 km/h; określenie to nie obejmuje ciągnika

    Nie wiem o co ci może chodzić.
    Pojazdem samochodowym jest np. motocykl...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-24 07:26:08
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie wiem o co ci może chodzić.
    > Pojazdem samochodowym jest np. motocykl...

    Zapewne chodzi o wzór lizaka, który to wzór wyraźnie ma zastosowanie do
    wszystkich pojazdów samochodowych.
    Taki motocykl ma chyba jakieś świadectwo homologacji i ładowność? Bo jak
    nie to samochodem osobowym jest.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 4. Data: 2004-05-24 15:04:20
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Nie wiem o co ci może chodzić.
    > Pojazdem samochodowym jest np. motocykl...

    Chodzi mi o to slowo "inny", bo wiem ze motocykl nie spelnia warunkow nowej
    ustawy i wzoru Lizaka ;) Czy MF oparlo ta definicje na przepisie z KD, czy
    moze na czyms innym. Moze jakas tajna interpretacja wpadla wam w rece, o to
    mi chodzilo ;)

    pozdrawiam,

    Marcin K.