  • 1. Data: 2003-04-23 14:48:53
    Temat: Zwrot pieniędzy z rozliczenia
    Od: Sylwia D.<c...@p...fm>

    PIT 37 wraz z załącznikiem do odliczenia ulgi budowlanej złożyłam w
    Urzędzie Skarbowym 13 marca br. za ten rok. Mam pytanie jak długo
    czeka się na zwrot pieniędzy?
    Wspomnę jeszcze,że w zeszłym roku w 2002 złożyłam do zeznania
    NIP 3 z przesyłaniem pieniędzy na konto, a wtym roku tego nie
    zrobiłam, czy także powinnam to zrobić i dlaczego?

    Dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-23 16:15:14
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy z rozliczenia
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Sylwia D." <c...@p...fm> wrote in message
    > PIT 37 wraz z załącznikiem do odliczenia ulgi budowlanej złożyłam w
    > Urzędzie Skarbowym 13 marca br. za ten rok. Mam pytanie jak długo
    > czeka się na zwrot pieniędzy?

    To zależy od koloru nieba, zieloności trawy i szybkości pracy konkretnego
    urzędu.

    > Wspomnę jeszcze,że w zeszłym roku w 2002 złożyłam do zeznania
    > NIP 3 z przesyłaniem pieniędzy na konto, a wtym roku tego nie
    > zrobiłam, czy także powinnam to zrobić i dlaczego?

    Nie. Nip-3 składa się tylko wtedy, kiedy coś się zmieniło. Jak się nic nie
    zmieniło to się nie składa.

    Powinni przelać na konto. Ja wyślą ci pocztą, to za telefon i .... w każdym
    razie koszty poczty poniesie ktoś komu się nie chciało sprawdzić nip-3

    > Dziękuję.

    Nie ma za co.

  • 3. Data: 2003-04-23 18:14:57
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    każdym
    > razie koszty poczty poniesie ktoś komu się nie chciało sprawdzić nip-3

    KK ale jesteś precyzyjny.
    Wiola