  • 1. Data: 2003-12-27 20:19:37
    Temat: Odstępne leasingu - jak księgowac
    Od: "Arek" <d...@w...pl>

    Witam!

    Mam watpliwosci jak w temacie.
    Mam do przejecia leasing na samochod, do splaty zostalo ok 20 tys zl.
    Poprzedni leasingujacy chce odstepne rowniez ok 20 tys zl (netto)
    Chcialbym to odstepne miec na f-rze.

    Czy mozna odstepne zaksiegowac w koszty dzialanosci (KPiR), czy Vat od tej
    f-ry mozna normalnie rozliczyc?
    Co napisac na f-rze?
    Czekam na wszelkie opinie.
    Pozdrawiam

    Arek

  • 2. Data: 2003-12-29 17:33:12
    Temat: Re: Odstępne leasingu - jak księgowac??
    Od: "Arek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialbym to odstepne miec na f-rze.
    >
    > Czy mozna odstepne zaksiegowac w koszty dzialanosci (KPiR), czy Vat od tej

    Hmm.. czyzby nikt nie spotkal sie z ww problemem?
    Prosze o pomoc

    Arek