    From: Sebek <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odszkodowanie a koszty
    Date: Fri, 27 Oct 2006 14:20:28 +0200

    Witam,
    mam takowy problem:
    1. Rozwaliłem samochód (firmowy w leasingu)
    2. Warsztat samochód naprawił i otrzymał odszkodowanie od
    ubezpieczyciela w kwocie netto
    3. Warsztat wystawił mi fakturę i kazał zapłacić VAT - zapłaciłem.

    I teraz mam fakturę, którą jak mniemam, mogę spokojnie wrzucić w koszty
    - zresztą muszę, by zapłacony VAT sobie odliczyć. Więc wrzucam.
    Podskórnie czuję, że tak dobrze to nie ma, bo te koszty tak naprawdę nie
    są moje tylko ubezpieczyciela, więc na pewno to nie jest wszystko co
    powinienem zrobić... pytanie tylko co jeszcze?
    Czy mam sobie wpisać kwotę netto faktury w przychody, żeby się koszt
    zrównoważył? Jeśli tak to na jakiej podstawie? Nie mam żadnego dokumentu
    na taki przychód.
    Czy też całą operację w takim wypadku inaczej się wykonuje?

    Pozdrawiam
    Sebek