  • Data: 2007-02-22 07:41:38
    Temat: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Asen" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę działalność - regeneracja tonerów i kartridży do drukarek
    laserowych i atramentowych.
    Dosyć dużo sztuk pustych tonerów odkupuje od ogólnie mówiąc
    Administracji, i oni nie chcą, lub tłumaczą się, że nie mogą,
    wystawiać mi dokumentów na taką odsprzedaż, np. po 5-20zł sztukę.
    Ostatecznie jest tak, że mam tonery "znikąd" i sprzedaje je po "bardzo
    korzystnej" dla US marży.
    Czy ja mógłbym wystawiać jakiś dokument, np. KW, albo jakąś notę
    obciążającą - choć nie wiem czy to coś by zmieniało.